Online strategie

  • Een goede strategie om je doelstellingen te behalen
  • Haal een hogere conversie door goede content

Een sterk verhaal dat je klanten willen lezen

 

Het belangrijkste onderdeel van een website is de inhoud; de content. Bezoekers komen immers voor de inhoud van de website. Wij maken altijd eerst een contentstrategie voordat we aan het ontwerp van de website beginnen. Het ontwerp moet immers de content ondersteunen en niet andersom. Een goede contentstrategie zorgt ervoor dat je bezoeker de antwoorden kan vinden op zijn of haar vragen, dit zorgt er uiteindelijk voor dat je website je doelstelling mogelijk maakt.

Bereik nieuwe klanten met je website

 

Je website heeft als uiteindelijke doel om je bezoekers iets te laten doen. Of dit nu het kopen van een product is, het reageren op een blogpost of het sturen van een mail. Wanneer je bezoeker zo’n handeling uitvoert spreek je van een conversie. In de conversiestrategie beschrijven we hoe we er voor gaan zorgen dat gebruikers converteren, zo zorgen we ervoor dat je website goed converteert.

Bij IGNE telt niet alleen puur commercieel resultaat. Bijzondere maatschappelijke en culturele initiatieven kunnen ook rekenen op onze vrijwillige steun. Zo strijden wij o.a. voor:

Kraak de Crisis

IGNE is initiator van Kraak de Crisis, een nationale competitie om Nederland veerkrachtig uit de Coronacrisis te helpen. Met partners als TNO, PwC en Drift ontvangen de drie winnende initiatieven funding én professionele coaching.

Steundekeukens.nl

Door COVID-19 maatregelen zijn veel  restaurants getroffen. IGNE heeft daarom het platform Steun de Keukens opgezet. Dit heeft veel publiciteit opgeleverd op andere op NU.nl (2x), Het Parool, RTV Utrecht, AD Amsterdam, DUIC en andere media.

Van 10.000+ bezoekers de eerste dag tot nu 500+ restaurants in 14 steden. Restaurants geven aan open te kunnen blijven door de exposure die ze krijgen.