Kunstsite voor een van Nederlands meest gerenommeerde Antiquairs

Site: Salomon Stodel

Concept

Salomon Stodel is opgericht in 1859 en is een van de meest gerenommeerde Antiquairs in Nederland. Salomon Stodel heeft IGNE gevraagd een nieuwe website te ontwikkelen en mee te denken over online én offline leadgeneratie. IGNE ontwikkelde een digitale strategie en een nieuwe website.

Werkwijze

In twee verkennende workshops hebben we de werkwijze van Salomon Stodel onderzocht. In de workshops hebben we de werkwijze en de eisen van de klant vertaald naar een nieuwe digitale strategie.

Deze strategie bestaat uit online touchpoints, zoals de website en een email-campagne. Verder hebben we ook offline touchpoints ontwikkeld zoals bordjes met QR-codes, een iPad-app voor beurzen en visitekaartjes.

Vanwege de deadline, de aanvang van een gerenommeerde kunstbeurs (TEFAF), was een strakke planning van belang. Deze planning stond centraal bij het uitwerken van het concept.

Resultaat

Een nieuwe website, huisstijl en beursmaterialen, binnen twee maanden opgeleverd. Door een goede voorbereiding en een prettige samenwerking met de klant werd de deadline ruimschoots gehaald. De strategie op basis van online en offline middelen hebben voor nieuwe leads en inschrijvingen gezorgd, waarmee de gestelde doelen zijn behaald.
Deze strategie bestaat uit online touchpoints, zoals de website en een email-campagne. Verder hebben we ook offline touchpoints ontwikkeld zoals bordjes met QR-codes, een iPad-app voor beurzen en visitekaartjes.

Vanwege de deadline, de aanvang van een gerenommeerde kunstbeurs (TEFAF), was een strakke planning van belang. Deze planning stond centraal bij het uitwerken van het concept.

Salomon Stodel Antiquités

 

We zijn erg tevreden over de samenwerking met IGNE en het mooie resultaat van onze website.