In meerdere workshops met de stakeholders hebben we in kaart gebracht wat de doelen zijn en welke doelgroepen er aangesproken worden. Verder is er tijdens de workshops gekeken hoe de doelgroep het beste benaderd kon worden en welke stijl hier het beste op aan sloot. Aan de hand van de uitkomsten van de workshops zijn we gaan ontwerpen.
Knowledge base
Bezoekers vinden op de homepage een korte uitleg en een overzicht van de onderwerpen. Aan de hand van een databank met filters en een zoekfunctie komen de bezoekers uit bij de documenten die juist voor hen belangrijk zijn. Om de documenten zo overzichtelijk mogelijk weer te geven is de pagina als een herkenbare lijst opgebouwd.

Chatbot en interactieve tijdlijn
Om nieuwe medezeggenschappers wegwijs te maken hebben wij een chatbot ontwikkeld die ziet op eerste hulp bij medezeggenschap. Door een aantal vragen te beantwoorden komen de medezeggenschappers precies uit bij de documenten die zij nodig hebben.
De komende tijd zullen er een aantal toetsingsmomenten voor instellingen zijn. Met een interactieve tijdlijn hebben wij deze momenten in kaart gebracht. De medezeggenschappers kunnen zo inzien wanneer de momenten zijn en aan welke regels zij moeten voldoen.
